Dag 9

27 juli 2019 - El Gouna, Egypte

Gelukkig ben ik weer opgeknapt. Ben dan ook vroeg wakker en helemaal klaar met op bed liggen. Eerst maar lekker douchen en tanden poetsen. Dat voelt al 100x beter. Bij het ontbijt nog een beetje rustig aan gedaan, maar gelukkig gaat het goed👍! Nadat Ben en Loen ook hebben ontbeten gaan we met de boot naar het strand. Hier settelen we ons onder een rieten parasol met heerlijke ligbedjes. Het waait wel stevig, wat lekker is voor de verkoeling maar wat er ook voor zorgt dat er een behoorlijke stroming staat. We gaan allevier snorkelen. 🐠🐟. Heerlijk genieten onder water. Daarna beetje luieren op het ligbedje, wat vervelend. Ook hier hebben we all inclusive dus kunnen we drankjes halen en ook hier lunchen. Daarna even uitbuiken en maar weer een rondje snorkelen. Hierna spreken we wat excursies af. Maandag gaan we met een boot naar de dolfijnen, snorkelen en hopelijk zeeschildpadden zien en woensdag gaan we naar het mooiste koraalrif ooit, Sharm El Naga. Ben, Loen en Ruud gaan dan kijken of ze daar een introductieduik kunnen nemen. Na ons stranddagje van vandaag, lopen we nog even het stadje in. We scoren nog een zonnebril, 2 sjalen en nog een excursie. Namelijk quad rijden in de woestijn. Dat gaan we morgen doen. Zin in! We lopen weer terug naar het hotel en eten aan het water onze avondmaal. Het is hier prima vertoeven. Morgen weer een dag genieten! 👙🕶️🌞

1. Linda:
    27 juli 2019
    Wat gaaf ! Quad rijden en duiken Benjamin heeft het vast naar zn zin daar met jullie ..x