Dag 8 van Luxor naar El Gouna

27 juli 2019 - El Gouna, Egypte

Hoiii, ik ben Luna, aangezien mama de hele dag heeft gemist omdat ze niet lekker was, zal ik dit maar even schrijven. De dag begon al lekker vroeg vanaf 6:00 ontbijten en 7:00 vertrekken. Zo gezegd zo gedaan...😶 We moeten 5 uur rijden. Achteraf is dat 7 uur geworden, omdat we als laatste bij ons resort werden gebracht. Onderweg wel mooi plekjes tegen gekomen. We zaten midden in de woestijn. Toen we bij El Gouna aankwamen werden alle auto's gecontroleerd, alle kofferbakken gingen open. 😬 We hebben een erg mooi resort! Ben en ik zijn alvast wezen zwemmen. Lekker verkoelend. Ik lig met een boek op het bedje en Ben die maar blijft snorkelen, daar waar amper vissen zitten. Toen we klaar waren om te gaan eten, met Ruud, (mama was nogsteeds niet lekker) liepen we naar buiten en zagen we de mooie zonsondergang! Wat een lucht! We hebben lekker aan het water gegeten en de zonsondergang bekeken. Dit was zeker ook een hoogtepunt, toch jammer dat mama er niet bij was! Hopelijk is ze morgen beter. Groetjess.

1. Linda:
    27 juli 2019
    Beterschap voor Maris X.
  2. Omi:
    27 juli 2019
    Goed gedaan Luna hoop ook dat het beter gaat met mama geniet ze😘😍❤️