Dag 11: Boulmalne du Dades - Ait Ben Haddou

21 augustus 2018 - Aït-Ben-Haddou, Marokko

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Half 8 😂. Terwijl de rest nog slaapt van het uitzicht op het balkon genoten. Als iedereen wakker is, ontbijten we buiten op het terras met het uitzicht op de Dadesvallei. Genieten! We vertrekken op tijd omdat het nog circa 2 uur rijden is naar Ait Benhaddou. Bij aankomst komen we echt in een gehucht, waar in een achterafstraatje een geit wordt geslacht😱. We rijden even een ander straatje in... Ik weet niet hoe het kan, maar ons hotel is, ondanks het gehucht, weer een pareltje. We worden vriendelijk ontvangen en gevraagd of we de lunch willen gebruiken. Dat willen we wel op dat mooie dakterras met het uitzicht op de Ksar van Ait Benhaddou. We laten ons verrassen en krijgen me daar toch een lunch aangeboden, we hebben voor de hele dag genoeg. Die vleesspiesjes laat ik maar even liggen na dat gezellige straattafereel. Na de lunch even uitgebuikt en een tukkie gedaan. Daarna de Ksar bezocht. Bijzonder mooi om te zien. We kopen hierna bij de plaatselijke supermarkt een grote fles cola en gaan lekker chillen op het dakterras. Daar zitten we nog steeds. Hier staat namelijk een lekker windje, het is behoorlijk warm vandaag. Kijken of we straks een pizzaatje kunnen scoren. Morgen gaan we naar onze eindbestemming, Marrakesh, super veel zin! Ook wel weer het besef dat de reis ten einde loopt. Wel zin om nog mooie foto's daar te gaan maken. Er zijn zoveel mooie kleurrijke steegjes en mensen daar. Enne... Natuurlijk nog even shoppen!